Utjecaj online marketinga na odluke o kupnji_Sparkle marketing agencija

Koliko online marketing stvarno utječe na odluke o kupnji?

Zamislite sljedeće: tražite novi sat, stomatologa, restoran ili čak stan. Što prvo radite? Otvarate Google, pregledavate Instagram, čitate recenzije, gledate Reels videe… Sve to prije nego što donosite odluku o kupnji ili suradnji. Upravo to je snaga online marketinga.

U današnjem digitalnom dobu, online prisutnost nije opcija- ona je nužnost. Ljudi više ne kupuju impulzivno. Istražuju. Uspoređuju. Prate brendove. I na temelju onoga što vide online odlučuju.

Online marketing u brojkama:

87% kupaca započinje potragu na internetu prije nego što se odluči na kupnju ili kontakt (izvor: Think with Google).

70% korisnika više vjeruje recenzijama na internetu nego klasičnom oglašavanju.

Društvene mreže poput Facebooka, Instagrama i TikToka postaju ključna mjesta gdje kupci oblikuju mišljenje o brendu.

 

Što to znači za vas?

Ako vas nema na Google, društvenim mrežama ili nemate ažuriranu web stranicu, u očima kupca jednostavno- ne postojite.

Netko upravo sada traži ono što nudite, ali ako ne naiđe na vas online, otići će konkurenciji.

Dobar digitalni marketing:

  • Gradi povjerenje kroz autentičan sadržaj i dosljednu komunikaciju
  • Utječe na emocije- jer ljudi ne kupuju samo proizvod, nego i osjećaj
  • Pozicionira vas kao stručnjaka u industriji
  • Skraćuje proces donošenja odluke- jasno komuniciran proizvod, cijena i prednosti vode do akcije

Online marketing prodaje čak i kad vi spavate

Online marketing nije trošak. On je investicija koja radi za vas 0-24. Svaka objava, svaka kampanja, svaki klik- vodi vašeg kupca jedan korak bliže odluci.

Pitanje je: hoće li se odlučiti za vas ili za konkurenciju?

Ako niste sigurni odakle krenuti, Sparkle Marketing Agencija vam može pomoći da izgradite snažnu, vidljivu i uvjerljivu online prisutnost.

Javite nam se i krenimo zajedno graditi vaš digitalni put.

Similar Posts

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)