Laptop, tipkovnica i papir – simbol izrade uspješnog landing pagea

Što sve treba sadržavati dobar landing page

ŠTO JE LANDING PAGE I ZAŠTO JE KLJUČAN ZA KONVERZIJE?​

Landing page (odredišna stranica) je specifična web stranica koju posjetitelj otvori nakon što klikne na oglas, e-mail kampanju ili link na društvenim mrežama. Nije to obična početna stranica- landing page ima samo jedan cilj: potaknuti korisnika na određenu akciju. Bilo da je to ispunjavanje forme, kupnja proizvoda, rezervacija usluge ili preuzimanje e-knjige, njegova svrha je jasna i usmjerena.

No, da bi posjetitelj zaista napravio tu akciju, stranica mora biti promišljeno strukturirana i dizajnirana.

ŠTO SVE TREBA SADRŽAVATI DOBAR LANDING PAGE?

1. Privlačan i jasan naslov

Naslov mora odmah privući pažnju i jasno reći što korisnik dobiva. Nema prostora za nejasnoće. Korisnik u prvih par sekundi odlučuje ostaje li ili odlazi.

2. Podnaslov koji pojašnjava vrijednost

Dobar podnaslov nadopunjuje naslov i dodatno pojašnjava korist za korisnika. Konkretno i jednostavno.

3. Vizualno privlačan dizajn

Prvi dojam je važan. Korištenje kvalitetnih slika, dosljedne boje i čitljiv font čine veliku razliku. Dizajn mora biti profesionalan, ali ne prenatrpan.

4. Jedan jasan poziv na akciju (CTA)

Bez zbunjivanja. CTA gumb mora biti uočljiv i pozivati na točno ono što želite da korisnik napravi: “Zatraži ponudu”, “Preuzmi besplatno”, “Rezerviraj odmah”.

5. Kratak i konkretan tekst

Zaboravi romane. Posjetitelji žele brzo saznati što nudite, koju korist oni imaju i što trebaju napraviti. Jasno, uvjerljivo i bez suvišnih riječi.

6. Dokaz društvenog povjerenja (testimonials, recenzije, logotipi klijenata)

Ljudi vjeruju ljudima. Prikaz stvarnih iskustava, zadovoljnih klijenata ili poznatih brendova s kojima surađujete značajno povećava vjerodostojnost.

7. Kontakt forma (ili druga jednostavna konverzijska točka)

Forma mora biti jednostavna, s minimalnim brojem polja. Svako dodatno polje smanjuje šansu da korisnik ispuni formular.

8. Mobilna prilagođenost i brzina učitavanja

Većina korisnika dolazi s mobilnih uređaja. Ako se stranica sporo učitava ili izgleda loše na mobitelu, gubite konverzije.

ZAKLJUČAK

Dobar landing page nije samo lijep dizajn- to je strateški alat koji vodi korisnika do cilja. Ako nemate jasnu poruku, poziv na akciju i povjerenje u sadržaju, svaki klik koji platite oglasom pada u prazno.

Ako želite landing page koji ne samo da izgleda profesionalno, već i donosi stvarne rezultate- stojimo vam na raspolaganju.

Jer svaka kampanja zaslužuje odredište koje pretvara posjetitelje u klijente.

SPREMNI ZA RAST VAŠEG BIZNISA?

Povežite se s nama kako bismo zajedno ostvarili vaše poslovne ciljeve!

Similar Posts

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)